En
جمعه 14 آبان 1400

بازدید: 2225

سرپرست: خانم زهرا شیروانی

منطقه دنا                               ارتفاع شروع 3300                    پناهگاه ندارد

نزدیکترین شهر سی‌سخت         نزدیک‌ترین درمانگاه: شهر سی‌سخت

آنتن‌دهی همراه با اختلال          چشمه: دارد

پوشش گیاهی گون                 پوشش جانوری خرس و بز کوهی

اعضای تیم 10 نفر

در تاریخ  12و  13 تیرماه 99 ساعت 16:00 با سه دستگاه خودرو شخصی شیراز را به مقصد سی‌سخت  ترک  کردیم و ساعت 18:45 دقیقه به سی‌سخت رسیدیم و اسکان کردیم و بعد از خرید مایحتاج و صرف شام به استراحت پرداختیم و ساعت  3:00 بامداد بر پا زدیم بوسیله تاکسی تلفنی به گردنه بیژن رفتیم و ساعت 3:30 استارت در ارتفاع 3300متر گردنه بیژن زدیم و ساعت هفت قله برف کرمو در ارتفاع 4180متر صعود کردیم پس از گرفتن عکس یادگاری مسیر به سمت قله نمک ادامه دادیم و در بین راه استراحت و صرف صبحانه و مسیر ادامه دادیم ودر ساعت  10قله نمک صعود کردیم و بعد از گرفتن عکس و استراحت کوتاهی مسیر به سمت قله کل‌خرمن ادامه دادیم و ساعت دو قله کل خرمن به ارتفاع 4105 متر صعود کردیم و بعد از گرفتن عکس به پایین آمدیم که سر دو راهی زیر قله کل خرمن یکساعت استراحت و صرف ناهار انجام شد. مسیر برگشت از مسیر رفت ادامه دادیم و ساعت  9شب به گردنه بیژن رسیدیم و پایان برنامه