En

عقب دار : پیمان صفایی
عکاس : محمدرضا قره بیگی
گزارشگر: حمیده دهقانی

در تاریخ ۶ تیرماه ۹۹ ساعت ۵ صبح🕔 طبق هماهنگی قبلی با اعضای گروه با یک دستگاه مینی بوس🚌
و تعداد ۱۲ نفر ( ۷ نفر بانوان👩🏻 و ۴ نفر آقایان🧑🏻) به سمت منطقه کاکان حرکت کردیم

طبق هماهنگی قبلی با راهنما و گروه کوهنوردی یاسوج قرار بر این بود که ما ساعت ۷:۱۵صبح منطقه کاکان باشیم ..

ساعت ۷:۱۵ در منطقه کاکان با دوستان و همنوردان یاسوجی ملاقات و بعد از گرفتن عکس دسته جمعی ، ساعت ۷:۳۰ پیمایش ما با تعداد ۲۱ نفر شروع شد، هوا مقداری گرم بود ولی مسیر بکر و زیبای کوه و اینکه گروه ما از شیراز اولین گروهی بود که این قله را صعود میکردند انرژی و انگیزه ی دوستان را دوچندان کرده بود.در مسیر پیمایش یک چشمه جهت آبگیری وجود دارد .. در کنار چشمه بعداز صرف صبحانه، ادامه مسیر دادیم با وجود شیب مسیر و عدم پاکوب مشخص چون قبلاصعود نشده بود خوشبختانه طبق پیش بینی انجام شده سرساعت ۱۲ قله بودیم .. بعد از نصب تابلو که توسط گروه کوهنوردی همنوردان یاسوجی آماده شده بود و گرفتن عکس و فیلم ساعت ۱۳ به سمت روستا حرکت و با استراحتهای کوتاه بین مسیر، بالاخره برنامه ما با استراحت در باغ یکی از اهالی روستا و خوردن ناهار به خوبی و خوشی و در سلامت کامل همه ی دوستان به اتمام رسید.