En

تعداد شرکت کنندگان :  ۱۲ نفر            نوع وسیله نقلیه: وسیله شخصی

وضعیت آب و هوا : آفتابی همراه با ابر موقع صعود و بارش باران هنگام فرود

نام قله: دالنشین رشته کوه: سلسله جبال کوه خم منطقه: ارسنجان

مسافت پیمایش مسیر رفت و برگشت: 20 کیلومتر ارتفاع مبدا حرکت:  ۲۰۱۵        ارتفاع قله : ۳۲۷۰

جبهه صعود : تنگ موسیری       وجود چشمه : ندارد

پوشش گیاهی: گیاهان دارویی چون آویشن، درخت بنه ، موسیر 🍃🍂🍀☘️🍀🌿🌿

نام استان : فارس          نام شهر: ارسنجان         نزدیکترین روستا : اسلام آباد

نزدیکترین درمانگاه: درمانگاه ولیعصر ارسنجان🚑

زبان و گویش مردم محلی: فارسی دری

روز جمعه  تاریخ7️⃣ ۷ شهریور ۹۹ طبق قرار قبلی با دوستان ساعت ۴ صبح با سه دستگاه وسیله شخصی🚘 به سمت ارسنجان حرکت کردیم باتوجه به هماهنگی قبلی با راهنما به سمت مسیر کوه قبل از روستای اسلام آباد حرکت کردیم بعد از پیمودن مسیر آسفالت وارد جاده خاکی شدیم بعداز پیمودن حدود ۲۰ کیلومتر جاده خاکی به اول مسیر پیمایش رسیدیم .ساعت ۷:۱۵ پیمایش ما از مسیر تنگه موسیری شروع شد هوا نسبتا آفتابی همراه با ابر بود🌥️🌥️ مسیر تنگه موسیری بسیار زیبا همراه با پوشش  گیاهی فراوان بود🍂🍃🍀🌿🍃🍀 با استراحتهای خیلی کوتاه بین مسیر و گذشتن از مسیر اشکفت در بالای مسیر اشکفت با صرف صبحانه به سمت قله حرکت کردیم با توجه به زیبایی مسیر و هوای ابری همراه با نسیم خنک با انرژی فراوان بالاخره در ساعت ۱۲:۳۰ موفق به صعود قله زیبای دالنشین شدیم .

سرپرست و گزارشگر برنامه: حـمیـده دهــقـانـی  مسئول فنی برنامه: محمدرضا خادمی

عقب دار گروه: حمید خلیلی                 راهنمای مسیر: محمدرضا اسکندری از ارسنجان (۰۹۱۷۸۲۷۰۰۳۰)