En

بازدید: 2733

به نام خالق کوهستان

🏔️🗻🍀☘️🍃🌿🌾

نام سرپرست برنامه: حمیده دهقانی         نام برنامه: کوهنوردی🏔️       تعداد شرکت کنندگان :  ۱۷ نفر

تاریخ برگزاری برنامه:دوم آبان ماه ۹۹🍁🍂                                وضعیت آب و هوا :  آفتابی☀️☀️

نوع وسیله نقلیه : مینی بوس🚌           نام قله: صعود قلات سفید همراه با نصب تابلو

منطقه : شهرستان مرودشت                 ارتفاع قله :   ۲۹۰۰              جبهه صعود : تنگ بازاری

وجود چشمه : ندارد                          پوشش گیاهی: مملو از درختان بنه  🌿🌿

طول مسیر رفت و برگشت: ۲۰ کیلومتر     نزدیکترین درمانگاه: درمانگاه شهرفاروق

نام استان : فارس                             نام شهر: مرودشت                نزدیکترین روستا: سعادت آبادشوشتری

روزجمعه دوم آبان ماه سال ۹۹ با یک دستگاه مینی بوس 🚌  با توجه به منظم بودن دوستان سر ساعت ۵ صبح طبق قرار قبلی شیراز را به مقصد شهرستان مرودشت، روستای سعادت آباد شوشتری  ترک کردیم با هماهنگی قبلی با راهنمای محترم  محلی سرساعت ۶:۳۰ پای کوه بودیم

بعد از انجام چند دقیقه نرمش پیمایش ما از یک مسیر زیبای جنگلی مملو از درختان بنه 🌿🌿 شروع شد بعد از دو ساعت پیمایش و گذشتن از مسیر چاه زغالی ، نیم ساعت زمان برای استراحت و صرف صبحانه دوستان در نظر گرفته شد

بعد از صرف صبحانه به پیمایش در یک مسیر بسیار زیبای جنگلی ادامه دادیم، با توجه به حمل تابلو و همکاری دوستان در حمل تابلو خوشبختانه پیمایش در یک فضای بسیار دوستانه و انرژی زیاد ادامه داشت با نزدیک شدن به قله ، شیب تندی داشتیم ، بعد از گذشتن از شیب  تند با انرژی زیاد دوستان بالاخره ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه موفق به صعودقله شدیم.

همزمان با نصب تابلو و برگزاری مراسم جشن روز کوهنورد و تولد دو نفر از همنوردان عزیز به پیمایش خود جهت فرود ساعت ۲  با مشورت مسوول فنی و راهنمای گروه از همان مسیر صعود ادامه دادیم... با خوردن ناهار در همان محل صبحانه ، با یک دنیا خاطره ی زیبا بالاخره ساعت ۷:۳۰ به وسیله نقلیه رسیدیم و با سوار شدن مینی بوس🚌 به سمت شیراز حرکت کردیم