En

بازدید: 6123

به نام خالق کوهستان

🏔️🗻🍀☘️🍃🌿🌾

نام سرپرست برنامه: حمیده دهقانی         نام برنامه: کوهنوردی🏔️          تعداد شرکت کنندگان: ۱۷ نفر

تاریخ برگزاری برنامه: ۲۴ بهمن ۹۹         وضعیت آب و هوا: آفتابی           نوع وسیله نقلیه: اتوبوس🚌

نام قله: کوه شاه                              طول مسیر رفت و برگشت: ۳۰ کیلومتر   ارتفاع قله :  ۴۳۸۰

وجود چشمه: دارد                           منطقه : استان کرمان               نام استان : استان کرمان

نام شهر: کرمان                               نزدیکترین روستا: لاله زار          نزدیکترین درمانگاه: لاله زار

روز جمعه ۲۴ بهمن ماه ساعت ۴ صبح با یک دستگاه وانت از اقامتگاه بوم‌گردی لاله زار به سمت کوه حرکت کردیم ، حدود ساعت ۴:۳۰ به پای کوه رسیدیم هوا در اون موقع بسیار سرد بود

در ابتدای مسیر عبور از رودخانه داشتیم که با حمایت  دوستان به راحتی از رودخانه عبور کردند، ابتدای مسیر جاهایی به دلیل یخ زدگی نیاز به مسیر پاکوب با کلنگ بود.

بعد از گذشتن چند بار از،رودخانه ، مسیر پاکوب تا زیر،قله کاملا صاف و بدون شیب اما برفی بود دوستان به خوبی و با سرعت بیشتری این مسیر را طی کردند و حدود ساعت ۱۰:۳۰  به مسیر زیر قله رسیدیم مسیر،زیر قله مقداری شیب همراه با برف داشتیم ، بعد از،گذر از شیب برفی به سمت قله کوه شاه حرکت کردیم بعد از گذشتن تخته سنگهای بین مسیر خوشبختانه تیم در ساعت ۱۲:۳۰ موفق به صعود قله سرسخت کوه شاه شدیم.

بعد از گرفتن عکس با توجه به مسیر طولانی که در پیش داشتیم سریع پیمایش فرود ما شروع شد و با استراحتهای کوتاه بین مسیری ساعت ۵:۳۰ عصر پیمایش و برنامه ی ما به اتمام رسید.

در،طول مسیر آنتن دهی موبایل خیلی مناسب نیست.