En

به نام خالق کوه و زیبایی

🏔️🗻🍀☘️🍃🌿🌾

نام برنامه: کوهنوردی🏔️

نام سرپرست برنامه: حمیده دهقانی               تعداد شرکت کنندگان :  ۲۵ نفر            تاریخ برگزاری برنامه :  ۴ مهر ۹۹

نام قله:  واپر                                   ارتفاع قله : ۳۱۴۸                       وضعیت آب و هوا :  آفتابی ☀️☀️

نوع وسیله نقلیه: مینی بوس🚎🚌       منطقه : مرودشت                            جبهه صعود : روستای کندازی

وجود چشمه : ندارد                          پوشش گیاهی: درختان انجیر، کیالک ...

نام استان : فارس                             نام شهر: مرودشت                            نزدبکترین روستا : کندازی

مسافت پیمایش مسیر رفت و برگشت: 32 کیلومتر

روز جمعه  تاریخ  ۴ مهر ۹۹ با دو دستگاه

مینی بوس با هماهنگی قبلی از ایستگاه پلیس راه شیراز -اصفهان به سمت مقصد حرکت کردیم

طبق قرار قبلی با راهنمای محلی ساعت ۶ صبح به روستای کندازی رسیدیم بعد از معرفی دوستان به یکدیگر ساعت ۶:۱۲ پیمایش ما  در یک هوای آفتابی و با گذشتن از چندباغ روستا شروع شد بعد از پیمایش دو ساعت با صرف صبحانه در ساعت ۸:۱۵ با توجه به تعداد زیاد گروه ساعت ۸:۵۵ به پیمایش ادامه دادیم هر چی به سمت قله نزدیک میشیدم شیب بیشتر میشد مسیر به صورت پاکوب مشخص و یا به صورت سنگی و گذر از تخته سنگ ها بود.  با استراحتهای کوتاه بین مسیر و امداد به یکی از همنوردان با توجه به وجود دو نفر پزشک در گروه ، خوشبختانه ساعت ۱۲:۳۰ موفق به صعود قله شدیم

و بعد از گرفتن عکس ساعت ۱۳ فرود ما به سمت روستا شروع شد با استراحتهای بین مسیر و یک ساعت زمان برای  صرف ناهار بالاخره ساعت ۷ عصر  به روستا رسیدیم و با سوار شدن به مینی بوس ساعت ۷:۱۵ به سمت شیراز با خاطره ی فراموش نشدنی حرکت کردیم