قله هزار کرمان

درود بر همنوردان

گزارش برنامه صعود به قله هزار کرمان تاریخ اجرا ۶ خرداد ۹۸ پنج شنبه شب ساعت ۹ با اتوبوس وبایکی از همنوردان جناب بهروز خوشخو به طرف کرمان حرکت ودر ساعت ۶.۳۰ صبح جمعه به کرمان رسیده پس از آن با تاکسی به طرف سرآسیاب و از آنجا با سواری به منطقه راین طی مسافت یک ساعت و سپس با تاکسی تلفنی به مدت ۲۰ دقیقه به آبشار راین رسیده در کل ۸.۲۰ صبح حرکت کردیم و در ساعت ۹.۲۰ به پناهگاه رسیدیم مسیر در کنار آب و جنگلی با هوایی بسیار ایده آل بود و پس از دقایقی استراحت ۱.۵۵ به طرف قله حرکت کرده و در حین مسیر استراحتی کوتاه و گرفتن چند عکسی مسیر را ادامه دادیم و در نهایت ساعت ۱.۳۰ بعد از ظهر بر روی قله با شادی و شعف صعود را به پایان رساندیم و گرفتن چند عکس قله و احوال پرسی از دیگر کوهنوردان که از شهرهای مختلف منجمله اصفهان و زاهدان و غیره بطرف پناهگاه و پس از استراحتی کوتاه بطرف آبشار که حدود ساعت ۶.۱۰ عصر جمعه رسیده و بالعکس بطرف کرمان و در ساعت ۸.۲۰ شب به ترمینال رسیده و بلیط برای ۱۰ شب تهیه و شام را صرف کرده و صبح ساعت ۶.۳۰ به شیراز رسیدیم .

هزینه این برنامه ۱۵۰هزارتومان.