خلخال به اسالم

حرکت از شیراز ساعت ۱۰/۳۰شب دوشنبه شب وفردای شب سه شنبه ساعت ۱۰شب رسیدیم خلخال و شب را در ورزشگاه پوریای ولی استراحت کردیم وصبح روز بعد چهار شنبه بعد از صرف صبحانه ساعت ۹ وارد ورودی جنگل اندبیل شدیم که حدودا ۱/۳۰ ساعت کوهنوردی کردیم و وارد جنگل شدیم و ساعت ۱۲/۳۰ به صرف نهار وارد منطقه خرفونی شدیم و استراحت کردیم و بعد برنامه را ادامه دادیم و ساعت حدود ۵/۳۰ رسیدیم به منطقه ناو بالا و شب را در همان منطقه زیبای جنگل کنار رودخانه خروشان ناو استراحت کردیم و فردای روز بعد پنجشنبه بعد از صرف صبحانه ساعت ۹/۲۰ برنامه را ادامه دادیم به سمت لاک تاشون و با عبور از منطقه جنگی حدود ساعت ۱/۱۵ به منطقه پرورش ماهی رسیدیم و نهار را صرف کردیم بعد از استراحت وسایل را جمع کردیم که ادامه دهیم که بارون زیبای جنگل شروع به باریدن کرد و مجبور شدیم چادرها را اعلم کردیم که شب بمانیم و بعد عده ای از دوستان توی بارون رفتن به سمت آبشار نارون( جای دوستان خالی واقعا) با همه زیبایی های بارون برنامه عقب افتاد و مجبور شدیم برنامه کنار دریا را کنسل کنیم شب را استراحت کردیم و صبح روز بعد جمعه ساعت ۷/۱۵حرکت به طرف جنگل ادامه دادیم و ساعت نه سر یک دوراهی رسیدیم و صبحانه را صرف کردیم و تصمیم گرفتیم که به سمت راست که شیب خطر ناک که تراورس داشت ادامه ندیم وبه سمت چپ مسیر را ادامه دادیم ( که این راهنمایی را اهالی روستا کردن که از راست نروید خطر ناک است) و مسیر سمت چپ چون از نظر زیبایی فوق‌العاده بود و مسیر ادامه پیدا می کرد به یک چشمه زیبا به سمت لاک تاشون و ظهر نهار را نزدیک منطقه کنار رودخانه صرف کردیم و با اکثر دوستان رفتیم داخل آب رودخانه لذت بردیم و خستگی راه را از تن در کردیم و ساعت ۳ ادامه دادیم و ساعت ۴ رسیدیم خروجی جنگل اسالم روستای لاک تاشون و کمی استراحت کردیم با دوستان سوار اتوبوس شدیم به سمت شیراز برنامه به خوبی و سلامتی همه دوستان گرامی برنامه به پایان رسید و جای همه دوستان که همراه ما نبودن سبز بود و جای همگی خالی بود و به امید اجرای برنامه بعدی با همه دوستان گرامی.